wtorek, 15 października 2013

Parowar part 1 ! :)

Hi!
I przyszła jesień... Ja ostatnio mam taki "kryzys", że brak mi pomysłów kulinarnych! Nawet nie umiem sprecyzować na co mam ochotę :P Dzisiaj przypomniało mi się, że posiadam takie urządzenie jak parowar. Kurzył się biedak, bo tylko raz go używałam... :) Ale obiecuje poprawę i obiecuje korzystać z niego częściej. Chciałabym Wam przedstawić jak w szybki i prosty sposób stworzyć smaczny i ZDROWY obiad.

Pierś z kurczaka "nadziana" mozarellą (porcja dla 2 osób)



Skład:
pierś z kurczaka
3 grubsze plastry mozarelli
2 ogórki konserwowe
przyprawy wg uznania (ja użyłam; przyprawa kurczak złocisty,oregano,zioła prowansalskie,papryka słodka)

folia aluminiowa
parowar

Przygotowanie:
1.Dzielimy filet na płaty, lekko tłuczemy.
2.Przyprawiamy z jednej i drugiej strony. Układamy mozarelle i pokrojone w paseczki ogórki, następnie zawijamy i bardzo ciasno owijamy folią aluminiową.






VOILA! :)





Bon appétit!


Karola.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz