środa, 23 października 2013

Leczo.

Jaka jest Wasza ulubiona jesienna potrawa? Bo moja to LECZO! :) Przedstawiam Wam pyszny i prosty przepis mojej drugiej połówki na LECZO NA SŁODKO.

Leczo na słodko  (przepis na 2 osoby)


Skład:
2 duże cebule
2 kiełbasy (ja użyłam śląskiej)
5 czerwonych papryk
4 kiszone ogórki
1,5 łyżki koncentratu pomidorowego
łyżeczka vegetty
pieprz
łyżka cukru

Przygotowanie:
1. Cebule kroimy na pół i siekamy. Kiełbasę kroimy w większą kostkę. 
2. Kiełbasę razem z cebulą podsmażamy na patelni lub w garnku z cienkim dnem.
3. Następnie kiełbasę z cebulą wrzucamy do garnka oraz dodajemy paprykę pokrojoną w kostkę. Dolewamy 1/4 szklanki wody i dusimy pod przykryciem.
4. Kiedy papryka zmięknie, dodajemy pokrojone w kostkę ogórki kiszone i dalej dusimy.
5. Przyprawiamy solą, vegettą i dodajemy koncentrat, a na końcu cukier.
6. Jeśli brakuje nam "czegoś", dodajemy wedle uznania, bo wiadomo, że każdy będzie miał innej wielkości paprykę, cebulę, ogórki i kiełbaskę ;)

Dla mnie to najlepszy smak dzieciństwa! :)



Bon appétit!

Karola

1 komentarz: